El primer día de Abril lo estrené con 6.5 y 105 en la Catia. Pedro salió primero, pero iba pasado y además estaba un poco cansado, así que me la dejó. Vela y tabla más que suficientes para mi. Un poco pasado por momentos. Mucho bump y poco Jump, que no tengo ni idea y me da miedo :-[ . Los bordos hacia la playa con las olitas a favor una gozada. 🙂 🙂
Por la tarde Pedro pidió la revancha en Pobra, y sacó un par de planeadas con 111 y 7.5 m.
Con Thelma e Louise ó Fin do Mundo
Cada Concentración ten a súa historia, e esta é a dun bocazas. Foiseme a cabeza e ofrecinlle a unha compañeira de traballo vir de concentración de roadsters co seu Honda CRX del Sol. Ó pouco, xa estaba argallando en como deixar ós fillos co home e convencer a outra compañeira de que fixese o mesmo para irse “a lo Thelma y Louise” un día completito.
Esqueceuseme o pequeno detalle de que un Honda CRX del Sol non é un RSC, polo que non pode vir a unha concentración “Oficial”. Pero ante tanta ilusión, non se podía fallar, así que decidín preparar unha ruta “ad hoc” para elas, un servidor e esposa, e obviamente todo aquel que queira pasar o día en boa compañía automovilistica.
A ruta proposta pode considerarse o complemento da primeira que organicei. http://www.roadstersportclub.com/foro/index.php?topic=5667, xa que comparte punto de partida, paso polo Barbanza, parada en Noia, o estupendo tramo Outes-a Picota e un par de sitios mais.
Tamén valerá de aperitivo da señora concentración que temos na ponte do un de maio.
É unha concentración moi de mar e moi de RSC. Moi de mar porque me encanta e inda non cansei de mazdear vendo o atlantico de refilón ou de frente. Moi de RSC porque temos tramos que son moi divertidos de conducir. Aparte deso, quixen darlle un toque máis urbano, cunha parada xenerosa na vila de Noia, onde a maiores estrenaremos ponte, en construción a última vez que pasamos por alí.
Optei por unha parada longa a media mañán e outra curta xa moi cerca do lugar da comida. Fundamentalmente para que de tempo a unha visitiña xeitosa por Noia. A sí poderemos ver a praza do Tapal, o cemiterio coas tumbas dos gremios e as rúas que todavía se conservan do casco vello. Si nos sobra tempo sempre podemos chegar un pouco antes a comer.
Punto de encuentro en G.Maps: https://goo.gl/maps/365Ps
Punto de encuentro en Streetview: https://goo.gl/maps/SSaJd
Multicentro Daniel Pernas. Rua Ignacio Varela 15, Pontevea, A Coruña.
Ruta:
https://goo.gl/maps/wgW3Y
Tiempo estimado: 3:35 minutos.
Horario:
09:00 – 09:30 Reunión de Salida, revisión de walkies, aleccionamiento sobre la cantidad de gasolina en el depósito y salida. (00:30) |
09:30 – 10:40 Pontevea-Padrón-Noia. (01:10) |
10:40 – 11:50 Visita a Noia. (01:10) |
11:50 – 13:30 Noia-Faro de Fisterra. (01:40) |
13:30 – 14:00 Fotos en Faro de Fisterra (00:30) |
14:00 – 14:15 Faro de Fisterra-Tira do Cordel (00:15) |
14:15 – 17:15 Comida, sobremesa, Fotos y admiración de vehiculos 03:00 |
17:15 – 17:45 Tira do Cordel-Mirador do Ézaro. 00:30 |
17:45 – 18:15 Fotos Mirador do Ézaro. Fin de la Concentración. 00:30 |
18:15 – 18:40 Para los que no tengan prisa: Horreo de Carnota. 00:25 |
Punto de encontro Noia: https://goo.gl/maps/hEjxs
Punto de encontro Noia: https://goo.gl/maps/WBZi2
Ruta de escape:
A Santiago e Pontevedra (Burguesa)
https://goo.gl/maps/j0Oel
A Coruña
https://goo.gl/maps/bydmP
A Pontevedra (Macarra) https://goo.gl/maps/bfu2E
Variedade !
Coa esperanza de pillar unha sesión como a de onte, Pedro achegouse a facer wind.
Aparentaba un pouco menos, asi que 92 e 4, 105 e 5 e para a auga.
Pinchazo. Inda que deu para un planeo, xa se via que non daba.
Paseille a 5 mentres eu montaba 6.5. O mesmo. Doulle a 111 con 38 de aleta e 6.5. Agora si, planea a toda caña mentres eu monto 7.5 e 144 48. Cando chega di que menoa taboa. Volta a coller a 92 e eu a 111 con 7.5.
E agora é cando sube, claro. Pasado de vela e táboa, como Pedro xa o deixa, collo a 6.5 e vou ben uns poucos bordos, qye ca toca parar.
Ó final, salvamos a sesuon grazas a levar todo no remolque.
4.0 e 92l
Sesion moi potente na Catia. Navegando por primeira vez con taboa de 92 litros, 25 de aleta e severne blade 4.0.
Moita caña e por veces sen vento suficiente para a minivela, globalmente moi ven.
Catía e 6,5 rota.
Saín con 6,5 105 32. Bordo de ida e de volta xenial. Despois rompeu a funda dun sable, tiven que ir coller a 5,7 pero so conseguín planear un pouquiño. Unha pena porque podía ter sido una sesionciña boa